dinsdag 5 oktober 2010

Knikkende knietjes

"Het oog wil ook wat", is een bekend gezegde en ik denk dat het op gaat voor zowel mannen als vrouwen. Mannen steken niet onder stoelen of banken dat zij een mooi geklede vrouw bijzonder kunnen waarderen. De eerlijkheid gebied me echter te zeggen dat zij vaak vergeten dat het andersom ook geldt. Als vrouw zijnde geniet ik volop als ik in de stad, op het werk of bij de supermarkt een man zie die duidelijk werk van zijn uiterlijk heeft gemaakt. Strak in pak of gewoon casual, het kan me allebei bekoren zolang je maar ziet dat er aandacht aan is besteed. Als je dan langs loopt en ook nog een vleugje van een heerlijke geur opvangt, is mijn dag helemaal goed! Helaas, helaas, zulke momenten zijn schaars...

Nu bof ik enorm met mijn beschermheer. Een van de weinige heren die waarschijnlijk eerder gaat voor een walk-in-closet i.p.v. een walk-in(g)-fridge voor het bier ;-). Hij besteed duidelijk tijd en aandacht aan zijn uiterlijk op zo'n manier dat ongetwijfeld menig vrouw zo onopvallend mogelijk hem zal volgen met haar ogen terwijl een kleine glimlach om haar lippen krult. Zowel casual als zakelijk, hij onderscheidt zich. Ik kan beide kanten zeer waarderen. Op onze eerste dates was hij vrij zakelijk gekleed, hetgeen zijn dominantie zeker ook versterkte. Maar ook heb ik eens intens genoten van het uitzicht op zijn heerlijke achterwerk gehuld in een mooie spijkerbroek toen hij voor me uit liep in een hotelgang. Kortom, ik mag echt niet klagen en dat doe ik dus ook niet :-)

Maar soms, soms ben ik flabbergasted :-). Ik krijg het beeld van onze laatste ontmoeting niet van mijn netvlies. Ik draaide me om, zag hem aan komen lopen en kreeg spontaan knikkende knietjes, een nat kutje, en kriebels in mijn buik. Hij had gezegd dat hij zich mooi voor me zou maken, nou dat was gelukt :-). Al had ik gedacht dat het meer betekende: ik spring onder de douche, trek schone kleren aan en zorg dat mijn haar goed zit ;-). Echter, hier stond een gentleman voor me. Van top tot teen om door een ringetje te halen. Zo had ik hem nog nooit gezien.  Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden en vond het later bijna jammer om hem 'uit te pakken'.  Het was absoluut niet casual, ook niet zakelijk. Wel stijlvol, sjiek, niet té, perfect passend bij een avondje uit. Het was helemaal 'hem'. Toen ik dichterbij kwam voor een kus, rook ik een heerlijke geur *kreun*. Damn wat kreeg ik het warm van hem en dat voordat er ook maar enig lichamelijk contact was. Mocht ik al enig voornemen hebben gemaakt om weerstand te bieden, dan was die poging nu al gestrand...

Eigenlijk wel jammer dat ik geen foto heb gemaakt, nu zal ik het moeten doen met de herinnering. Ook niet vervelend :-). Ik voelde me iig erg geliefd en bijzonder dat hij zich voor mij zo mooi had gemaakt, zoveel aandacht aan zijn uiterlijk en verzorging had besteed.

Dus heren, een vrouw kun je zeker ook verleiden zonder fysieke moves of vlot gebabbel. Met de juiste kleding is het pleit al voor de helft gewonnen :-).  En uiteraard geldt dat voor alle kleding, dus ook de onderkleding en de sokken *grijns*. Ik, als vrouw, zou het bijzonder waarderen als er meer heren zijn die het straatbeeld gaan voorzien van wat stijl, klasse en sjeu. Dus , please ????

3 opmerkingen:

  1. Een 'understatement' en er zijn van die Venus bewoners die er ook wat van kunnen....of juist niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja daar heb je gelijk in Bassie ! Wat mij dan weer verbaasd is dat ik mannen regelmatig hoor zeggen : ik wou dat mijn vrouw eens een rokje aandeed, hoge hakken, spannende lingerie .. etc etc.. En dan kijk ik en denk: neee jij trekt volle zalen !

    Verbeter de wereld, begin bij jezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen