dinsdag 5 januari 2010

Happy Horny 2010

Iedereen een fijn en geil 2010 ! Het nieuwe jaar was nog maar net begonnen of D smste dat hij over 30min bij mij in de buurt was en wel even tijd had... Razendsnel dook ik de douche in voor een snelle scheerbeurt, kousen en jarretels aan en satijnen jurkje net over mijn billen. Hoge hakken erbij en ik was er helemaal klaar voor. Het duurde wat langer dus ik zat al wijdbeens op tafel mijzelf te vingeren toen hij aanbelde.

Zonder iets te zeggen grepen we elkaar beet en al zoenend en tongend trok ik zijn jas uit. Zijn handen trokken mijn jurkje naar beneden en zijn mond viel mijn borsten aan. Hongerig, geil, verlangend. Allebei. Terwijl hij me stevig beet hield en mijn tepels likte, zoog en beet, gleed zijn hand naar beneden om mijn clitje te vinden. Zoals altijd duurde het niet lang voordat dat eerste orgasme kwam.

Ik zak door mijn benen, open zijn broek en zijn heerlijke stijve pik sprong me tegemoet. Hongerig viel ik er op aan, wat was hij hard en lekker. D's handen woelden door mijn haar, zijn pik ging steeds dieper in mijn mond, ik proefde zijn vocht terwijl mijn geil uit mijn kut droop. Ik voelde zijn pik in mijn mond schokken, zo heerlijk de allereerste pijpbeurt als het verlangen zo groot is en zijn pik soms ongecontroleerd schokt en krampt... Hij wil nog niet klaarkomen en trekt me omhoog. Langzaam duwt hij me naar de eettafel, legt me achterover, gaat voor me zitten en legt mijn benen over mijn schouders. Ik sidder al bij het vooruitzicht van wat gaat komen. Zijn vinger plaagt mijn kutje, ik voel hoe hij mijn lipjes opent, zo'n geil gevoel. Dan voel ik zijn tong. Plagend streelt zijn tong mijn kutje en ik kreun van genot. Zijn tong vind alle heerlijke plekjes, soms zacht en teder, soms hard en stevig. Als hij even later zijn vingers in mijn kutje laten glijden, kronkel ik helemaal op tafel. Hij begint mijn g-spot te masseren terwijl zijn tong door blijft gaan. Al snel schreeuw ik het uit bij een eerste orgasme. D is echter nog niet klaar, komt naast me staan en gaat onverstoorbaar verder met mijn g-spot bewerken. Zijn pik is vlak bij me en ik begin hem te af te trekken terwijl hij mij stevig vingert. Heerlijk geil vind ik dit.  Bij het 3e orgasme voel ik een enorme golf uit me spuiten, god wat blijft dat toch een zalig en geil gevoel !!

Ik draai me een beetje op mijn zij en neem zijn pik in mijn mond. Zo verwennen we elkaar, we kreunen en steunen en slaan geile praat uit. Ik voel zijn pik in mijn mond schokken, zijn hand beukt in mijn kut. Terwijl ik een nieuw orgasme onderga, kreunt D dat hij gaat komen, ik verhoog mijn tempo nog even, grijp hem stevig bij zijn billen en duw hem nog dichter bij me, nog dieper in mijn mond. Met een lange schreeuw spuit hij mijn mond vol. Ik pijp hem nog even door totdat hij helemaal leeg is, lik zijn pik af en geef hem een zoen. Happy Horny 2010 lieverd !

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig geil, opwindend verhaal.
    Happy Horny 2010 too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. man man ...wie wil nu zo het jaar niet inzetten...grts

    BeantwoordenVerwijderen