maandag 18 januari 2010

Spuiten

Onderweg ontvang ik al een smsje met het kamernummer. Direct voel ik een natte reactie down-under. Een drukke dag op het werk gehad dus ik moest even omschakelen maar nu ligt in een keer de focus op de hoteldate met D. Als hij de deur open doet, laat ik gelijk alles vallen. D staat helemaal naakt voor me met een enorme erectie. Hongerig zoals altijd storten we ons op elkaar. Alsof we elkaar weken niet hebben gevoeld, geproefd, geneukt in plaats van 3 dagen eerder !

Na de eerste ronde liggen we dicht tegen elkaar na te genieten. Niet voor lang, D heeft er zin in vandaag. Terwijl ik nog loom lig te genieten, begint hij mijn borst te strelen, te masseren, te likken. Hard, zacht, ruw, teder, al snel lig ik te kronkelen van genot. Hij houdt me stevig vast en concentreert zich helemaal op die ene borst en tepel. Ik  wrijf mijn benen tegen elkaar, voel hoe nat ik ben, hoe mijn clitje zwelt. Zijn hand zakt naar beneden, terwijl hij doorgaat met mijn tepel plagen, streelt hij rond mijn sterretje. Niet er in, gewoon er langs met net genoeg druk. Zo stevig tegen hem aan en zijn mond en tong voortdurend op mijn tepel, gaan er ongekende sensaties door mijn lijf heen. Ik kreun verbaasd dat het voelt alsof ik ga klaarkomen...het gevoel wordt heviger en heviger en ik klem me aan hem vast. Diep van binnen voel ik het krampen, een heerlijk gevoel en met een 'ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh' komt de ontlading. Wow, klaarkomen door tepelstimulatie !

Wat later zit ik op mijn knieën naast D, over hem heen gebogen, heerlijk aan zijn pik te zuigen. Zoals altijd maakt het pijpen me enorm geil en hij weet dat. Ik voel zijn hand over mijn billen gaan en even later wordt mijn sterretje gemasseerd. Het duurt niet lang voor ik een vinger naar binnen voel gaan. Zo ontzettend geil om hem te pijpen en af te trekken en ondertussen ook verwend te worden. Steeds heftiger vingert hij mijn kontje en hoewel ik me steeds beter kan concentreren om door te gaan met pijpen, wordt het me op een gegeven moment toch te veel. Ik lig met mijn hoofd op zijn onderbuik,  kreun en kronkel en met een woeste schreeuw kom ik klaar. Ik pak zijn pik weer en ga verder met pijpen, onze ogen vinden elkaar, geile blikken over en weer. Zijn hand zakt weer naar mijn kontje, en opnieuw word ik heerlijk gevingerd terwijl ik hem pijp. Nu lukt het me beter om door te gaan ondanks al het heerlijks dat door mijn lijf raast. Ik voel mijn kutje druipen van genot. Dan ineens voel ik een golf uit me lopen... ohhh wat geil, spuiten door anale stimulatie. Ik zeg tegen D dat ik een beetje spoot, wetend dat hij dat een van de geilste dingen vind. Terwijl ik steeds sneller aan zijn pik zuig en trek, verhoogd hij zijn tempo nog eventjes in mijn kontje. Ik word helemaal gek, kan niet meer pijpen maar hou zijn pik in mijn mond. Ik kreun van genot, voel hoe een nieuw orgasme aan komt denderen. Onverstoorbaar gaat D verder, ik wil je zien spuiten kreunt hij. Jaaa , jaaaa, jaaaaaaaaaahhhh, schreeuwend kom ik klaar en voel tegelijkertijd hoe mijn kut spuit, vlak voor het gezicht van D. Wat een geile ervaring!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten