woensdag 10 november 2010

Opstel

Verhalen schrijven is leuk. Verhalen schrijven is ontspannend. Verhalen schrijven is louterend voor de geest. Althans, dat is als je inspiratie hebt, als je fantasie borrelt, als je gewoon weet dat je het op papier moet zetten om van de onrust af te komen.

Dat is het allemaal niet als je de opdracht krijgt om direct een kort opstel te schrijven. Alleen dat woord al: ‘opstel’. Dat doet me denken aan school (heul lang geleden) waar je als strafwerk een opstel moest schrijven. Hoe hij dat verband legt, is mij een raadsel. Want zo vervelend was ik vanmiddag toch helemaal niet ? Ik ben hooguit een beetje onrustig en stuiterend bezig, that’s all ! En als bedankje word ik aan het werk gezet. Grrrr!

Oke, een opstel dus. Met als titel “Waar zou ik het zaad van mijn minnaar het liefste willen ontvangen?”. Ik bedoel, wat moet je daar nu mee ? Ik kan een kort lijstje met opties geven en klaar. Echter, iets in mij zegt dat hij daar geen genoegen mee gaat nemen. Ik kan een uitgebreide beeldende beschrijving geven van alle handelingen met als resultaat veel “oeehhhss” en “aaahhhhss” en “geilllllllll” in de comments en de mail. Ik vrees echter dat het dan meer een epos wordt, dan een opstel. Zucht, ik ben echt in de verkeerde mood om er een juicy story van te maken. Stuiterende geilheid is geen goede combinatie met schrijven. Ik wil nu eigenlijk alleen maar stevig aangepakt worden meer niet. En zeker geen opstellen schrijven. Maar ja, ik weet ook niet of ik blij zal zijn met de consequentie om zijn opdracht niet uit te voeren..

Dus wat dan ... toch maar dat lijstje met opties ? Eens denken. Natuurlijk om het simpelweg diep in mijn kutje gespoten te krijgen. Gewoon simpelweg, recht toe, recht aan, stevig geneukt te worden, geen kant op kunnen, hem volledig voor zijn eigen ontlading voelen gaan. Uitermate prikkelend en opwindend. Hoe dat uitpakt met de hees gefluisterde toverzin “Geef me je zaad” is al eerder uitgebreid beschreven..

Ook niet te versmaden, als beloning voor een uitstekende pijpbeurt. De weg er naar toe, het voelen schokken van zijn pik, het pulseren in mijn mond, zijn eikel zo diep mogelijk en ondertussen zuigen, likken, plagen. Afzakken naar zijn ballen en eventueel nog verder. Omhoog kijken met smachtende, zaadvragende ogen om dan uiteindelijk de dikke warme ziltige stralen te mogen ontvangen. Niets verspillen, alles braaf doorslikken. Wat ik nog wel eens wil meemaken is op mijn rug op bed liggend, met mijn hoofd over de rand achterover hangend en zo letterlijk in mijn mond/keel geneukt worden. Uiteraard met de handjes geboeid ;-).

Wat is er nog meer... over mijn borsten heen spuiten natuurlijk. Spuiten in mijn gezicht ben ik niet zo fan van, omdat ik graag kijk naar zijn geweldige gezichtsuitdrukking als hij klaarkomt. En met spuiten in mijn gezicht doe ik uit voorzorg mijn ogen dicht en dan mis ik die geweldige aanblik. Dus, over mijn borsten, het liefst als hij op me zit/over me heen zit. En dan is het gewoon genieten. Van de aanblik van die machtige pik vlak voor mijn ogen waar zijn hand stevig overheen beweegt .. zo ontzettend geil om te zien. En dan die stralen er uit zien schieten en op mijn lichaam zien terecht komen. Zucht...

Maar als ik echt zou mogen kiezen ... dan zou ik gaan voor mijn kontje. Geen maagd ben ik meer op dit gebied. Integendeel, het is één van de favoriete zones van mijn minaar en ik heb zijn pik regelmatig mogen ontvangen maar van klaarkomen is het nog niet gekomen. En dat zou ik best graag eens mee willen maken ... Misschien in zo’n setting die toverzin ook eens gebruiken ? Ben benieuwd wat er dan gebeurd en ik zal niet nalaten dan een blogje te schrijven ;-).

5 opmerkingen:

  1. Had je al gedacht aan alles tegelijk ? Overal (vrijwel) tegelijk het zaad voelen ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al je gaatjes en handjes gevuld, idd langs alle kanten volgespoten....mmmmm....bij een lekkere 'dp' wil ik jou wel eens in de ogen kijken :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heren, heren, het ging hier om het zaad van mijn beschermheer :-)

    Maar wie weet wat voor scenario's de toekomst nog brengt *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zalig om op je rug vast te liggen of vastgehouden te worden terwijl hij je in je mond neemt, echt, ik hoop dat je het snel mee zult maken. :)

    Mijn favoriet is ook tijdens het Griekse... zo lekker om daar geneukt te worden en te voelen dat hij dikker en dikker wordt en dan schokkend ontlaadt. Prrr...

    Wat ik persoonlijk ook leuk vind is als hij over mijn rug en billen komt, zodat het zaad langs mijn lichaam loopt.

    Kun je vast een mooi opstel van maken!

    Veel plezier & geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en dat is voor een man al net zo lekker (*lees: geil om te zien)

    BeantwoordenVerwijderen