dinsdag 23 februari 2010

Overgave

Mijn contact met Max wordt heftiger en geiler. De spanning loopt op en onze fantasie maakt overuren. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n spannend opwindend contact meegemaakt tot nu toe en ik geniet er met volle teugen van. Max gaf pasgeleden aan dat het hem zo opwindend zou lijken om eens verleid te worden, mij niet te kunnen aanraken, niks mogen doen, van alles ondergaan. Daaruit kwam de volgende fantasie, Max kon hem wel waarderen, ik hoop jullie ook :-)


Daar lig je dan voor me, geboeid en al zodat je me echt niet kunt aanraken.. Ik zoen je, streel je lichaam, vermijd je pik maar streel wel je ballen, je kontgaatje. Je kronkelt, je pik staat stijf te kloppen. Ik pak wat Eros en spuit het over mijn borsten. Vlak voor je ogen begin ik ze te masseren, ik speel met mijn tepels, trek ze stijf. Je kreunt, zegt dat je me wilt aanraken, mijn borsten wil aanraken. Plagend buig ik voorover mijn borsten vlak voor je gezicht, je doet je best maar je kunt er net niet bij. Ik pak de Eros en spuit wat op je borst.. ik buig voorover en pak mijn borst beet. Met mijn borst maak ik een s-beweging door de Eros en over je buik naar je pik, daar draai ik rondjes er om heen, net zo dat ik je pik niet aanraak. Dan met 2 borsten hetzelfde.. ik breid de massage uit naar de rest van je lichaam en even later glibber ik over je hele lichaam. Je kreunt en je pik druppelt langzaam, deze body-to-body-massage vind je duidelijk heerlijk.

Ik ga wijdbeens over je hoofd zitten, je ziet mijn kutje glinsteren en je probeert me aan te raken. Met mijn gladde lijf glijd ik opnieuw over je borst naar beneden... je pik glijdt soepel tussen mijn borsten door en je blijft mijn natte kutje vlak voor je gezicht zien. Dit herhaal ik een paar keer waarbij ik je pik heerlijk neuk tussen mijn borsten. Je kreunt dat je me wilt, dat je me wilt neuken, vingeren, gekmaken, je trekt aan de boeien maar ik lach plagerig en zeg dat je nu van mij bent. Met mijn kutje boven je gezicht begin ik mezelf te strelen rond mijn clitje.. als ik mijn vinger naar binnen laat glijden hoor ik een kreun bij je. "Ohhh Iza" kreun je, "wat een geil gezicht ... ik wil je, ik wil je, ik wil je vingeren.....". Ik zie hoe je pik voor me schokt en druipt, als ik zo doorga kom je misschien wel klaar zonder dat ik je heb aangeraakt.. Terwijl ik mezelf stevig vinger, voel ik hoe mijn sappen gaan lopen, ik haal mijn hand er uit en laat je mijn vingers aflikken, dan vinger ik weer door terwijl ik me voorover buig en mijn mond over je pik laat glijden. Mijn mond proeft je zilte voorvocht, ik voel dat je pik strak gespannen staat. Ik begin je te pijpen en vinger mezelf nog steeds voor je gezicht, dit wind me ontzettend op en ik voel hoe het vocht uit me loopt op je borst.. "Iza, kom ik wil je likken, laat je kutje op me zakken" smeek je me, "je maakt me zo geil, ik wil je kutje leegzuigen". Langzaam laat ik me op je gezicht zakken, het gevoel is geweldig. Terwijl ik zo op je borst lig en je heerlijk pijp, lik jij fanatiek mijn kutje, je zuigt aan mijn clitje, duwt je tong naar binnen en al snel voel ik mijn orgasme komen..mijn kutsappen sijpelen over je gezicht en je kreunt dat dit zo ontzettend geil is. Kreunend met je paal in mijn mond, kom ik klaar. 

Je paal in mijn mond houd het nog altijd vol maar ik wil je nu laten spuiten, je over het randje jagen. Ik glij over je borst naar beneden, draai me om en terwijl ik je pik beet houd, laat ik me er langzaam op zakken, in 1x tot aan de schacht. Je trekt aan de touwen, kreunt en kronkelt. "Kijk naar me schatje", zeg ik je en je opent je ogen. Onze blikken vinden elkaar, geilheid en schaamteloosheid is er in te zien. Langzaam maar zeker berijd ik je, in een steeds sneller tempo, mijn borsten schudden, je kreunt en kronkelt "verdomme Iza je neukt me gewoon, je pakt gewoon wat je wil, je neukt me ! oww wat geil" "Ow ja schatje, ik wil je pik in me, zo diep mogelijk, jij hebt niks te zeggen, je bent nu van mij en ik wil je neukpaal helemaal hebben, ik ga je neuken naar je lekkerste geilste orgasme ever" kreun ik.  Ik verhoog het tempo, schuif met mijn clit over je paal en onderbuik, ik word zelf ook helemaal gek... "Kijk me aan schatje" commandeer ik, "ik wil je ogen zien als je komt" ik voel je kreunen, je benen verkrampen, je gaat schokken en rukt aan de touwen en terwijl ik je door blijf neuken en we elkaar blijven aankijken zie ik je ogen wegdraaien en spuit je je zaad tot diep in mijn kut.Ik blijf je nog een paar minuten doorneuken totdat je echt leeg bent, dan glij ik van je af, ga weer wijdbeens boven je hoofd zitten en buig voorover, je kreunt dat het zo'n geil gezicht is mijn gezwollen kutje waaruit je zaad loopt.. terwijl mijn kutje een beetje leegloopt en jij dat weglikt , lik ik je pik helemaal schoon. Dan draai ik me om, geef je een lange tongzoen om je vervolgens los te maken. Uitgeput kruipen we onder de dekens, heerlijk bij elkaar een beetje wegsoezend..

6 opmerkingen:

  1. Zeer mooi geschreven!
    Ik kon het zelf bijna voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm, wat een spannende en geile fantasie, ik zoek ook nog zo'n "Max" om eens mee te sparren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ OV, jij schrijft toch regelmatig met anderen aan een verhaal ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm waanzinnig. Lijkt me heerlijk om zo'n fantasie eens mee te maken. Overgeleverd aan een mooie bloedgeile vrouw...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wegens mijn wristblock helaas een beetje ingekakt :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @liefhebber, ik hoop het over niet al te lange tijd te mogen uitvoeren :-)

    @OV, ja dat is waar, ik was even je wristblock vergeten, sorry !

    BeantwoordenVerwijderen